ClaraCeciliaOlsson

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

sanningen!

Av Clara Olsson - 30 september 2012 09:08

hej! 

nu tänkte jag ta upp de många som har frågat. 

om jag och julia har vart tillsammans. och svaret är nej, och ärligt talat så vet jag inte vart ni har fått de ifårn och fått ihop de hela? 

jag och julia är BÄSTAVÄNNER, vi gör kompis pussar, håller handen på stan som VÄNNER! 

jag älskar julia, hon har hjälpt mig med så mycket, men jag skulle aldrig va tillsammans med henne eftersom vår vänskap håller mig ihop.

och jag förstår verkligen inte hur ni har fått ihop de, eftersom jag var tillsammans med Alex då vi tog massor med puss bilder, och jag skulle aldrig kunna va otrogen, de bordde dom som har läst min blogg ett tag att min ''mamma'' var de, och de är de lortigaste man kan vara. 

men dom som stör sig på att jag och julia är så bra vänner kan ni ju komma och klaga face to face istället för att skriva i chatten. 

jag har faktis fått några som har kommit fram och frågat och dom har jag fan respekt för nu! 

men var vänliga isället för att skriva så kan ni ju komma fram till mig och fråga istället.

så nu vet ni! jag älskar julia, som min syster, eller vän! 

fast folk trodde ju att vi var tillsammans för att ni hade ''gift'' på facebook, men de är ju sånt där ''fjortisförhållande'' eller hur man ska säga de.. och jag och julia kommer att fortsätta att göra puss bilder, hålla handen och allt sånt, för vårat vän-förhållande är inte som ditt. så sluta klaga! 

hade så bra! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 23 januari 2013 20:47

Hej! de är ingen idé att ni följer mig här längre, för jag har skaffat en ny ^^ på nattstad c: http://www.nattstad.se/ClaraCeciliaOlsson så gåå in vettja! så ses vi mer där! :D ...

Av Clara Olsson - 8 januari 2013 18:38

hej, jag ger er lite ny tagna bilder osv.. hoppas att ni tycker om dem.. ;d ska försöka hinna att spela in när jag sjunger ''Själen av en vän''- av Ken Ring.. (facebook grej.) och även fixa frågostunden.. men här får ni lite bilder så länge :) ...

Av Clara Olsson - 7 januari 2013 22:10

hej var i stallet idag med konfan, skit kul! lite värk, hehe.. Red på Gibbzon, och kan ju bara säga att de var kärlek i första ögonkastet.. Åhh galoppen alltså.. så nu ger jag lite bilder från stallet c: ~Gibbzon!      ~Mackan   ~Pin...

Av Clara Olsson - 4 januari 2013 14:02

god eftermiddag, mina solfrön! :)jag har ju inte bloggat sen förra året, hehe..nej, men ni kommer få nyårs bilderna snart, bara inte idag ^^ igår på morgonen kom Eddie till mig och de var ju rätt tidigt, så vi sov lite sen åt vi frukost. Sen sku...

Av Clara Olsson - 30 december 2012 15:19

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards