ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Clara Olsson - 10 september 2012 20:14

  hej! :D

idag så skaffade jag instagram, vad fan händer med världen? jag som sa till mig själv att aldrig skaffa de, men de var rätt många som ville att jag skulle ha de så varför inte xd så om du vill följa mig så heter jag : ClaraCeciliaOlsson

de är bara att följa mig om ni känner för de, jag följer oftas tillbaka :)

men idag har jag iallafall haft skola, möte med rektorn, sen drog jag till stan :D

träffade folk och de var as najs som vanligt c:

som sagt.. imorgon har jag hemkundskap, ååhhh fyfan va gött, på morgonen ! ^^ jag som tänkte förut att nej nu fan ska jag börja äta frukost, så imorgon gör jag de! men vill inte bli mätt innan jag ska ha hemkundskap (A)

imorgon blir de stan igen, och de är väl la najs! :D

och på onsdag fyller min lillasyster år, men tror att vi ska fira henne på helgen, eller något D;

men även på onsdag så har jag konfa möta första gången, så de kommer ju bli kul! ska även va med Jenny på onsdag, men de kommer väl att vara toppen! ^^

pallar inte skriva mera!

men följ mig på instagram nu, mina småbarn!

hejdå ;*


Av Clara Olsson - 10 september 2012 10:31

hej!
just nu sitter jag på skolan och har lektion om droger, våld, lögn osv. kul lektion va? ;)
men igår så var jag hos Alex och hade de as mysigt! ^^
idag så ska jag bara ta de lugnt, drar nog till mormor efter skolan.
skriver kanske mer ikväll ;p
hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards