ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Clara Olsson - 4 september 2012 21:59

1 månad & 1dag.
idag är de en månad & 1 dag sedan vi blev ett.
från att vara min bästavän, till min pojkvän.
tänk att tiden har gått så fort.
men dig vill jag bara att tiden ska stå sitlla så jag kan få ha mer tid med dig!
du känner mig så väl, du vet allt om mig, du är den enda som jag kan öppna mig för mig helt och hållet.
du var han som besökte mig varje natt, han som bara skulle finnas i mina drömmar..
men nu är du min, bara min.
med dig så ångrar jag inget, inget.
under den här månaden så har jag fått känna äkta kärlek, och jag skiter i dom som vill få i sär oss, för de är bara dig jag vill ha.
varje gång jag håller din hand får jag fjärilar i magen, varje gång du håller om mig så svävar jag, varje gång du kysser mig så går jag på måln.
med dig ser jag en framtid, barn, giftemål, hus, ett liv.
du har gjort mig hel, du lämnar mig inte för mina ärr, mina problem, mina ångestattacker.
du stöttar mig hela tiden!
du är den där perfekta killen som alla andra tjejer drömmer om, men jag lever i en dröm med dig!
Alex Nilsson, jag älskar dig över hela mitt hjärta!
3/8-12

   
~fuck haters!

Av Clara Olsson - 4 september 2012 16:53

hej! :D

ehum.. har ju inte bloggat sen söndag så tänkte skriva lite nu c:

i måndags så åkte jag till stan efter skolan, tog sällskap med Olivia på bussen, as najs! ^^

var i stan med några och så sen stack jag med Jenny hem till henne :)

idag så var skolan helt okej, sen drog jag och Jenny till UM.. och vad jag gjorde där är personligt.

men snart ska jag och familjen dra till min kusin Johan som fyllde år i lördag, så ska vi fira honom idag istället :D

imorgon så kommer Alex, och jag saknar honom som fan!

vi hade ju våran 1månads dag igår :')

fyfabian vad jag älskar han! han betyder allt för mig!! :'D

men ska väl gå nu, så jag kanske skriver mer senare eller imorgon, men tror ikväll så får ni veta vad jag köpte på oxhälja c:

ha de bäst nu!

hejdå ;*

bjuder på den här bilden :3

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards