ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Clara Olsson - 26 september 2011 20:29

Folk måste förstå att jag aldrig kommer att bli den där glada . blonda tjejen som alltid skrattade och aldrig grätt om saker som hon aldrig kom att täänka på .

Jag är den jag är nu och jag vill vara den här personen , snälla acceptera mig eller så är det bara att dra ifrån mitt liv.

Vän eller fiende ? det är du som bestämmer , men om du kände mig väl så skulle du veta vad jag har gått igenom , men jag kommer aldrig kunna leka samma lekar som förut , alrdig kunna ha samma glada skratt och aldrig ha tillbaka den som jag saknar mest . ;|


(DÅ)

  (NU , fast med lugg ;))

 

<3

Av Clara Olsson - 26 september 2011 19:37

den första gången jag såg dig trodde jag du var en dröm
den första gången vi pratade trordde jag att det va nån annan som du snakade med
den första gången du sa mitt namn fölll jag ihop
den första gången du kramade mig hoppade mitt hjärta ut från mitt bröst
och det var den första gången jag visste att det var du som jag älska .

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards