ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Clara Olsson - 16 september 2011 17:05

hej , idag i skolan var det helt okej :) lite spännt när jag fick se han ... Men iallafall ;)

jag har inga planer idag , blir väl bara fredagsmys tror jag ;* och i helgen har jag inte heller planerat något :D men på måndag ska jag vara med SEBASTIANBERTLUND och på tisdag blir det min underbara maaaan KLARAERIKSSOM , som jag saknar extrem fast vi va i måndags eller om det vara på tisdan :D men shiit samma saknar henne som faan !!! ;D

men vad mer ... jag har inget mer och skriva tror jag om jag inte skriver lite mer ikväll eller imorgon . Men måste verkligen skaffa en bra kamra snart och fixa mer bilden , men kram så länge ;P

 

Av Clara Olsson - 16 september 2011 08:06

   haha , så jävla pinsamt :D jag blev tvingad av min kompis Junéa att skriva en lapp till en kille som jag gillar ;$ det är bara så fkn pinsamt och töntit XD tror att jag kommer att döö idag när jag ser han .. Om han fattar att det är jag ;)

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards