ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under december 2011

Av Clara Olsson - 22 december 2011 19:17

Hej :3

idag va den julavslutning som sagt & moa och jag försov oss (YY)

men efter kyrkan drog jag till mormor och sov, hihih (A)

typ bara chillat hela dagen ^^

inte så möe och skriva såå att ^^

Hejdå ;*

bjuder på små bilder :3

     

Av Clara Olsson - 21 december 2011 21:24

hej C:

asso jag är så himmla käär :3 han är ju bara för underbar, min Olle :)

jag älskar honom sååå! han ger mig hopp, glädje och får mig att tro på kärleken ;3

han är allt jag behöver för att överleva! ;p

men iaf :d idag så vare boll/dans-dag i skolan, kul kul..

och efter de fick jag gå till kyrkan (A) för att träna med kören ;P sen drog jag till min älskling ;* som jag saknar redan nu ^^

och va först hos honom sen stack vi och möte KarlAskmar sen kom AlbinHenningsson :p

imorgon äre AVSLUTNING ^^

http://www.youtube.com/watch?v=Aoxlp3z7ffg


 



Av Clara Olsson - 19 december 2011 16:21

Hej C:

jag fick en nya jacka härom dan ^^ och nya skor som jag råkade göra sönder för 2 dar sen .. eller de va min farfar som gjorde de ;P men snart ska jag och pappa dra och köpa nya *_ * jag älskar min pappa <3

men efter jag har fixat skorna ska jag till min sötnos MICHELLE! och ge henne hennes julklappar :3

hoppas att hon blir glad.. de va svårt att veta vad hon ville ha ^^

hm.. jag såg en annons där det står ''Bli kär'' men om jag redan är så kär så jag snart går i sönder så kan jag ju inte bli mer kär eller?! :D

fan va jag älskar dig OlleSegall, 30/10 bästa dagen någonsin, de är du som gör mig hel älskling, det är bara du och ingen annan<3

så het bild :D

 

Av Clara Olsson - 14 december 2011 22:34

  
Av Clara Olsson - 9 december 2011 12:45

hej :D

idag så är jag inte i skolan för att jag är S.J.U.K :3 hihihihihihihi

igår så hade vi svenska prov (Y) det gick väl la bra ;P men efter skolan så vare fett chill :) jag droog och jobbade ^^

men skulle ju va i ishallen för att träna inför lucia shiit där xd

men när jag kom hem så kollade jag på tv och sen snackade jag med Johan över typ 2 timmar :D det va ju fan skönt och snacka av sig lite efter allt som har hänt nu.. känner att jag kan lita på honom...

och i onsdags så va jag med min älskling ^^ fan va jag hade saknat honom :d juste de men innan jag åkte t honom va jag med JolinePerson&några till i stan eller nja på busstiaon :P och där satt vi ^^ inte så mycket mer info får ni ^^

Hejdå ;*

 


Av Clara Olsson - 6 december 2011 21:57

Hej :D

dagen i skolan va helt okej, men efter de så jobbade jag (Y) skönt de :)

sen så har jag väl inte gjort så mycket ^^

imorgon förhoppningsvis så blire att åka till älsklingen fast vet inte ^^

och på torsdag ska jag jobba igen :D och möjliktvis på fredag med :3 bara jobba (Y)

hm.. vi har typ prov på torsdag och läxar tills på fredag (Y) LYCKAT CLARA! och sen ska dom som är me i kören va i ishallen på torsdag halv fem.. vet inte hur jag ska hinna de, men de löser sig nog ^^

Hejdå ;*

mysig bild :3

 

Av Clara Olsson - 4 december 2011 21:31

HEEEEJ! c:

nu ska jag va aktiv förfan :D

i fredags så va skolan dryg ^^ efter skolan så drog jag och jobba (Y) men efter jobbet drog jag hem, bytte om och drog till stan :D skulle träffa Olivia&Viktoria :3 fett skojj :D

i går så drog jag till Hagfors för jag skulle sova hos Olivia :3 och vi flumma som fan... ^^

och idag tog jag bussen som gick 15.55 från Hagfors till Kd så jag va väl framme vid 18.00 ^^ och när jag kom in t stan så träffade jag Michelle&Albin ^^ mys ;) jag och albin skulle till min älskling, som jag har saknat så grymt mkt!! ah.. pallar inte skriva mera ^^

Hejdå ;*

*roligt liv jag har*

     


Av Clara Olsson - 1 december 2011 01:47

dock så vet jag att jag ser helt dum ut, men vadå?

 
  

  

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards