ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Clara Olsson - 31 december 2011 13:29

Jag älskar dig  
Att träffa dig va den bästa dagen i mitt liv. Du har gjort mig hel älskling. Du är min ängel från ovan, du är den enda jag vill ha, du ha den enda jag lever för.  
Jag kommer aldrig att sluta älska dig baby. Jag lämnar dig aldrig;* hoppas att du känner lika dant för mig. 30/10-2011 de va den dagen vi två blev ett och de va den dagen jag fick känna äkta kärlek. Och du är de 2 månader och 1dag med dig och jag ångrar inget  
(dock äre en suddig bild, men ändå  )

 

Av Clara Olsson - 31 december 2011 00:27

hej  

är hos mormor, eftersom ''flyttbilden'' kom idag för att hämta alla möbler    

idag/igår va så underbar med älsklingen   och karlii ^^ fast jag glömde älsklingens julklapp hemma, hehe...   

men han ska få den på onsdag, om vi skulle ses då allså. Vi skulle iaf gå på bio på torsdag   

men de gick inte bra och töja mitt andra öra   men ska försöka ta mod i mig och ta hela på samma gång, jag tror dock att jag inte kommer att klara de utan att skrika, men de är därför man ska andvända silver tejp   

GOTT NYSS ÅR!

Hejdå ;*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards