ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Clara Olsson - 3 augusti 2011 14:00

allt är bara skiit !!

min syrra hackar på mig som in i helvete , hon är en liten skiit i mina ögon ...

Hon lever i att hacka på mig det är det ändå hon kan göra för att hon tror att hon är vuxen men det kan jag ju säga att hon inte är , så fort min pappa inte är i närheten ska hon börjja hacka ...

asså jag klarar det inget mera snart får jag utbrott .. jag har sagt till henne många gånger men hon värkar inte lyssna .. och nu börjar hon säga att mina vänner är äkliga , vad faan blandar du i dom

för?! dom har ju inget med detta och göra licksom .. lämna dom utanför din lilla skiit ..

hon kallar mig massor som t.e.x drägg , hora , slampa , skabb och massa mer .. fatta att ha en sådan syster mår man inte bra av .. kan någon i hela världen fatta hur jag mår ? någon .. är det någon som kan hjälpa mig må så dårligt , nej för det är ju ingen jävel som förstår att ha en sådan syster som jag har , har ingen annnan .. men om inte hon mognar snart så faan vill jag flytta här ifrån ialla fall så att jag slipper henne ... hon är ingen som jag vill ha i min familj , men Moa och jag vi har haft underbara minnen ihop och jag älskar henne vad hon än säger så vet jag att hon älskar mig med . det är bara ren syskon kärlek fast ibland är det jobbigt såklart ... men hon finns där oftas för mig när jag har det dårlig och där när jag mår som bäst  , men ren syskon kärlek så behöver mann bråka nångång ibland , det är de som gör oss mänskliga :D

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards